יום שלישי, 3 בינואר 2012

יונת דואר

ברגע שהתבשרנו  על יישום חדש שמקדים את זמנו אשר לפיו אפשר משרד החינוך לנו אוכלוסיית המורים שם משתמש וסיסמה לכתובת דוא"ל ארגוני של המשרד שבו כל המורים מחוברים וקראו לזה  "יונת דואר ".
כמורה למדע וטכנולוגיה ומתמחה בתקשוב עצם השם יונת דואר הרגיע אותי שילוב שתי מילים כאשר החלק הראשון של המלה מתאר בעל חיים שהוא מרכיב חיי וחלקו השני דומם ,כמו חיבור של הטבע והטכנולוגיה ,שני תחומים שייכים לתחום הדעת שלי מדע וטכנולוגיה .
והנה עוד פלטפורמה חשובה העומדת ברשות המורים במטרה להטמיע את עקרונות תכנית התקשוב הלאומית  להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21 . יתר על כך זהו פרויקט ירוק באמצעותו אנו חוסכים כמויות של נייר ושומרים על הצמחייה ומצילים את יערות הגשם, התקשורת תתקיים בדרך אלקטרונית ויעילה יותר .
המערכת  כוללת תיבת דואר בנפח עצום של 10GB הכוללת אנטי וירוס ואנטי ספאם , אלפון כתובת ארגוני של כל עובדי הוראה, רשומות תפוצה ייעודית ומגוון רחב של קבוצות יצירה , עריכה ושיתוף מסמכים באמצעות Office web Apps   אפשרות סנכרון לטלפון הנייד לזמינות תמידיתDisk On Key וירטואלי פרטי ביונת דואר בנפח של 25GB המאפשר אחסון ,גיבוי ושיתוף קבצים. 

אין תגובות: